onsdag den 8. januar 2014

Inspiration - Morgenmad

Det er ikke den store appetit, jeg har disse dage - sådan er det som regel, når jeg giver den gas med kostomlægningen. De sidste par måneder har været præget af stress, og mine måltider har derfor været helt hen i vejret - det roder jeg, som bekendt, bod på nu og jeg døjer med en grim kvalme (det gjorde jeg også sidst, jeg lagde min kost om), og det giver altså ikke den største madlyst :) Slet ikke om morgnen. Ikke desto mindre er det vigtigt at få morgenmad; jeg har aldrig gjort mig i morgenmad, men det er altså ikke en særlig sund løbebane, så derfor forsøger jeg at spise selvom lysten ikke er størst :) I dag har jeg fået 2 blødkogte æg, 1 stor snackpeber og en håndfuld gulerødder - til det drak jeg en 'the' af kogt vand med citronsaft :) Det tog noget tid, men jeg spiste det hele :)


Ha' en dejlig dag!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..