lørdag den 4. januar 2014

Inspiration til frokost

Det er sjældent, at jeg bager stenalderbrød, men det er en rigtig fin måde at gøre sine måltider lidt nemmere at gå til på. Jeg bagte et brød i går, og spiste to tyndtskårne skiver til frokost - det smager altså dejligt! :) Man kan ikke spise uhæmmede mængder af nødder, og derfor bør man heller ikke spise brødet ubegrænset, men en skive eller to tyndtskårene gør ikke noget :)


Jeg ristede de tynde skiver brød i brødristeren for at få den der lidt aromatiske nøddesmag rigtig frem i brødet. Derefter smurte jeg dem med artiskokcreme (Jeg har købt et glas, der ikke indeholder 'snavs' fra mærket 'Princip', den indeholder kun; artiskok, hvidløg, olivenolie og salt), og tynde skiver af avokado. Derefter kom jeg agurk og peberfrugt på den ene, og smilende æg, mayo og purløg på den anden :) Spist med lidt skiveskåren peberfrugt og agurk ved siden af :)

Ha' en dejlig dag!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..