lørdag den 1. juli 2017

Nomineret til "Bedste Madblog 2017"



Kære læsere,

Bloggen her er nomineret til "Bedste Madblog 2017" hos Sparpedia, og det er jeg selvfølgelig enormt beæret over :) Jeg er oppe imod nogle af de helt store i blogland, og dét er jo noget af en ære. Jeg har desværre først hørt om min nominering ret sent, så jeg er altså fælt bagud :) Jeg ville derfor blive enormt glad, om i havde lyst til at smide jeres stemme i min retning. 


Bloggen har været en anelse stille i de forgangne måneder, og det har den jo som bekendt fordi jeg er blevet mor - og ikke har kunne overskue andet end at kigge min lille dattermus i øjnene. Derfor gør det mig virkelig glad, at være nomineret til trods for, at her ikke er sket det helt store i en rum tid. 

Jeg elsker at blogge, og der kommer mere og mere liv herinde i takt med at mit mentale overskud vender tilbage :) Jeg har lige skulle lære også at tænke i mad og opskrifter og ikke kun i amning og bleer; men jeg er ved at være der og håber at kunne vise jer et spændende lille projekt i efteråret. 

Jeg håber i har lyst til at stemme på mig, TAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..