søndag den 17. juni 2012

Hjernerystelse.

Lige en lille update og forklaring på stilheden her på bloggen.

Jeg har siddet med eksamer til op over begge ører, og jeg skulle oprindeligt have været til eksamen i morgen, men forleden faldt jeg inde i byen og kom til skade med mit hoved og min hånd. Jeg var efter slaget i hovedet meget dårlig og svimmel, og jeg var derfor en tur forbi Bispebjerg hospital til en tjekker. Der lå jeg til observation og fik konstateret en slem hjernerystelse - det betød at jeg har forbud mod at læse, se TV, sidde foran computeren og i det hele taget anstrenge hovedet i de næste mange dage. Der bliver heller ingen eksamen i morgen for mit vedkommende - det må blive en sygeeksamen på et andet tidspunkt. ØV! Det betyder også, at jeg ikke må bruge min tid her på bloggen. Nu har jeg heller ikke så meget lyst til mad, hvis jeg skal være ærlig - for jeg får simpelthen nogle voldsomme kvalmeanfald, svimmelture og hovedpine. Men jeg lever!! :)

Lige lidt positivt inden jeg stopper for nu (ja det er jo lidt halv kriminelt at jeg sidder her og skriver - og hvis kæresten finder ud af det, så kommer jeg nok også en tur over knæet :P) - Bloggen er nået op over 10.000 besøgende! :) Nøj hvor vildt!!!! :) Stolt og beæret over, at så mange læser, hvad jeg har på hjertet! :)

Nu ønsker jeg blot, at lidt flere af jer ville give respons på opskrifterne :) - spørgsmål, gode råd, kritik etc. er meget velkommen! :)

Ha' det dejligt!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..