mandag den 25. juni 2012

Kage til 18 års fødselsdag

Min søster er startet i Gymnasiet og går i 1.g og hun har haft en masse kage-rester med i skole fra, når jeg har haft lavet en af mine kager :) Pigerne i klassen har været helt vilde, og det resulterede i, at jeg fik et ønske fra en af dem om, at jeg skulle lave kage til hendes 18 års fødselsdag :) .. Så det gjorde jeg selvfølgelig :) .. Kagen skulle være til 50 personer, med lyse lagkagebunde, jordbær-champagne mousse, hyldeblomstmousse,  i 3 etager, med lyseblå base, hvide roser, hvide stiletter og lyserøde perler rundt i kanten. Det kom til at se således ud:


Kagen skulle afleveres dagen efter, jeg kom til skade og fik mig en slem hjernerystelse - så jeg var sandt at sige ikke helt på toppen, da den blev lavet. Den drillede da også gevaldigt - meget mere, end det plejer og jeg blev simpelthen både svimmel og dårlig - ja på et tidspunkt sortnede det for mine øjne.. Men kagen blev færdig - og jeg er da også tilfreds med resultatet (efter omstændighederne).

Kagen bragte stor lykke og flere af gæsterne var også imponeret over, at disse kager bare er ren hobby :) - Det er jo dejligt at høre :) ..

Ha' en dejlig dag!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..