onsdag den 5. september 2012

Pitabrød

Jeg er langt om længe startet i skole igen efter en dejlig lang sommerferie - og jeg må indrømme, at jeg havde glemt hvor udkørt man kan være efter sådan omgang..

På dette semester er jeg så privilegeret at have fået alle mine første prioriteter; Straffuldbyrdelsesret som jeg har enormt store forventninger til, Psykiatriret som lyder vildt spændende, og som jeg kun har hørt godt om, og så hænger jeg på en omgang Skatteret, da jeg jo var så uheldig at komme til skade med hovedet i foråret og var forhindret i at gå til eksamen i både det og Socialret. Socialret har ikke undervisning om efteråret og derfor må jeg gå til sygeeksamen til vinter uden undervisning - anden end den jeg havde sidste semester - skatteret derimod har undervisningen hele året, så der kan jeg følge noget undervisning, hvilket jo er rigtig heldigt :)

Men det er hårdt at starte op igen efter ferien - og jeg er også stadig plaget af nogle voldsomme hovedpiner, når jeg anstrenger hovedet, så disse dage står den på mad uden så meget tilberedelse :) .. I aftes fik vi pitabrød med hakket oksekød og grønt tilbehør; Salat, peberfrugt, avokado, babyspirer, majs, agurk, feta og hjemmelavet dressing (Den der med purløg jeg elsker i ved nok :P). Men jeg synes, det kunne være lækker med lidt inspiration til, hvad man ellers kunne komme i pitabrød af lækre ting og sager - så kære læser; Hvad kommer du i dit pitabrød? 


Aftenensmaden; nem, hurtigt og uden for meget tilberedelse!
Pitafyld i kærestens elskede tapasfad fra Tunesien! :)

Ha' det rart!
- Camilla


1 kommentar:

  1. Hvis jeg eksempelvis har fået en cülottesteg eller lignende dagen før, eller har frosset en rest ned, så smager det godt at skære den i tynde skiver, evt. på pålægsmaskine, hvis man har én, og så stege skiverne i olie og krydre dem med kebabkrydderi og bruge dét i pitabrødene sammen med alskens salat.

    SvarSlet

Kom gerne med dine tanker om opskriften..