søndag den 6. januar 2013

Spam på bloggen

Kære læsere

Jeg er udsat for rigtig meget spam her på bloggen i øjeblikket. Det betyder, at der kommer en masse mystiske indlæg på mine opskrifter med en engelsk tekst og et link til en webside - tit med noget seksuelt og upassende materiale.

Det er jeg en lille smule irriteret over, hvis jeg sådan skal være helt ærlig, og er derfor i en periode nødt til at indsætte en feature på bloggen, som gør at man - når man kommenterer på en opskrift - skal bekræfte, at man ikke er en spam-robot. Det er en ret almindelig feature på mange hjemmesider efterhånden, og vil for mange af jeg ikke være noget nyt. Men for dem af jer, der alligevel ikke ved, hvordan det ser ud får i lige et lille billede:

Det skulle meget gerne gøre, at der ikke kommer mere uheldig spam. Jeg håber dog ikke, at det vil gøre det alt for besværligt for jer, og at i derfor undlader at kommentere på mine opskrifter. Der er nemlig lige kommet sådan en dejlig flow af kommentarer herinde! Og det er altså så rart og hyggeligt for mig, at få lidt respons og tilbagemelding (positiv som negativ) på mine opskrifter :)


Ha' en dejlig aften!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..