torsdag den 24. oktober 2013

500.000 besøgende på bloggen

Kære læsere,

Så nåede bloggen op på 500.000 besøgende. Tusind tusind tak til alle jer der har kigget forbi, til jer der kigger forbi jævnligt, til jer der kun kiggede forbi een gang og tænkte 'sikke noget lort', til jer der smider en kommentar til mine opskrifter, til jer der bruger mine opskrifter, tusind tak.


Da jeg oprettede bloggen her d. 1 marts 2012 anede jeg ikke, at jeg på så kort tid kunne nå ud til så mange :) Det er så imponerende, og i læsere har da også jeres favoritter herinde :)

Top 5 indlæg:
  1. Pulled pork a'la Camilla (i ovn) med 111.245 visninger
  2. Frøken Andersens hjemmelavede müslibarer med 19.849 visninger
  3. Lette luftige lækre fødselsdagsboller med 16.821 visninger
  4. Stenalderbrød - rugbrød uden mel med 13.781 visninger
  5. Salat af jordbær, vandmelon, avokado og friske asparges med 11.882 visninger
...Hvis jeg selv skal sige det, så er det faktisk også nogle fremragende opskrifter, der ligger i top 5. Alle er nogle jeg selv har lavet ofte, og som altid vækker glæde i det lille hjem :) Jeg er glad for, at i også kan bruge dem.

Jeg annoncerede i sidste uge på min Facebook-side, at bloggen snart nåede 500.000 besøg, samt jeg jeg ville fejre dette med en give-away. Konkurrencen er allerede i fuld gang og du kan stadig nå at deltage. Præmien er en julekogebog med opskrifter uden mel og sukker :) Læs mere her.

Ha' det godt så længe!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..