søndag den 20. oktober 2013

Giveaway




Efteråret er over os, og før vi ved af det, så er det jul! Ja, du hørte rigtigt. Der kun kun ligepræcis 42 dage til, at december starter!! :) Jaaah! Jul er det bedste, der findes - jeg elsker hyggen, gran, kogler, stearinlys, julemad og julegodter! :) Meeeen, de fleste julelækkerier passer desværre ikke så godt ind i min stenalderkost - det er der heldigvis gode råd for. Der findes flere bøger og e-bøger derude med opskrifter uden mel og raffineret sukker. En af dem er 'Low carb julelækkerier' af Tatjana Albinus - og sådan en har jeg sat på højkant, helt gratis, her på bloggen! :)


'Low carb julelækkerier' er ikke en Stenalderkogebog, men derimod en LCHF (Low carb high fat) kogebog, hvilket betyder, at der bliver brugt ingredienser, der ikke er stenaldervenlige i bogen - de fleste af dem, er dog til at skifte ud med stenalder-alternativer :)

Så hvis du ikke spiser mel og raffineret sukker, hvis du spiser stenalderkost, hvis du er hoppet på LCHF bølgen eller hvis du bare mangler en ny/endnu en kogebog til samlingen, ja så har du altså chancen for at vinde den her! :)

Bogen har en værdi af 99 kr.
Det er en e-bog, men jeg har selvfølgelig sørget for at få den udprintet i farver og samlet som en lækker bog med fast ryg. Hvis du ikke bliver den heldige vinder, så kan bogen desuden erhverves her.


Info om bogen:
"Ny opdateret version med over 30 lækre opskrifter på julelækkerier til dig, der gerne vil gennem julen med stabilt blodsukker – eller bare vil begrænse skadernes omfang. Her får du opskrifter på alle klassikerne: rødkål, brune kartofler, ris á la mande, marcipan, nougat, vaniljekranse, pebernødder, æbleskiver og meget mere." - Af forfatter; Tjatjana Albinus


Du deltager således:
1. Like min Facebook side
2. Like + del min Give-away på Facebook-siden.

* Det er ikke et krav, men jeg ville blive glad, hvis du har lyst til at tilmelde dig som fast læser herinde på bloggen. Det gør du ude i højre side under fanen 'faste læsere'.

Slutter: Denne lille give-away slutter den 17. november 2013, kl. 12.00. Vinderen offentliggøres både her og på Facebooksiden.

5 kommentarer:

  1. Jeg vil eget gerne deltage

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Deltager med glæde!
    /Nina - voresalbum@hotmail.com

    SvarSlet
  3. selinedam@hotmail.com
    Deltager :-)

    SvarSlet
  4. Har delt og liked inde på fb.
    Melder mig da også straks som fast læser på din fine blog :)

    SvarSlet
  5. Billedet er delt, og facebooksiden er liket!

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet

Kom gerne med dine tanker om opskriften..