søndag den 26. februar 2012

Min første rigtige kage med fondant

Så er jeg hoppet ud i den store verden af kagedekoration, og her ses min første rigtige kage betrukket med fondant. Kagen er af 2 bunde af chokoladekage med et lag af hindbærmousse - og smagte lækkert. Hov, og så er fondanten jo selvfølgelig hjemmelavet :)

Jeg må indrømme, at jeg troede, det var lettere end det faktisk lige er - jeg har altid været meget kreativ, og jeg havde da også en følelse af, at der ikke skulle gå længe før jeg mestrede dette. Jeg må så erkende, at det altså er sværere end det lige ser ud :) .. Jaja, vi bliver jo alle klogere. Ikke desto mindre, så synes jeg, at kagen blev fin - og jeg kan se på de efterfølgende kager, at jeg udvikler og forbedre mig mærkbart fra gang til gang - og det er jo lækkert! 

Kagen set ovenfra

Og fra den anden side

Close-up af blomsterne
Det her er mit første blogindlæg - og jeg skal nok få lagt alle opskrifterne op, så i andre måske kan få gavn af dem, men jeg skal lige finde ud af, hvordan det her univers virker :)

Kagekram fra
Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..