onsdag den 29. februar 2012

Kage til kageklubben på mors arbejde

Jeg har, som i måske ved, kastet mig ud i kagedekorationens forunderlige verden - og jeg har erfaret, at når man først træder ind i den verden, ja så bager man, og så dekorerer man, så bager man igen og så dekorerer man igen - man kan simpelthen ikke stoppe :) .. 

Denne gang måtte jeg simpelthen prøve at lave en kage med to lag mousse i - på den måde blev den en tand højere, og så kunne jeg jo passende prøve, at lave et lille mønster på kagens sider. 

Kagen er af mørke lagkagebunde (selvfølgelig er hjemmelavet - for jeg sværger nemlig til de hjemmelavede ting - så ved man altså hvad, der er i) og så er der et lag chokolademousse og et lag hindbærmousse i, og overtrukket med vaniljefondant :) .. Kagen var til kageklubben på min mors arbejde, og jeg kan fortælle, at den bragte stor lykke :) ..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..