fredag den 2. marts 2012

Kage til mors Linedance-hold

Som en hyldest til foråret, der så småt er begyndt (i hvert fald her i NV) fik jeg den idé, at lave en kage med nogle glade sommer/forårsfarver.
Men men men, jeg da jeg er på kur spiser ikke selv så meget kage - når man elsker god mad og kager, så kan det godt være nødvendigt med en slankekur - og det er det altså i mit tilfælde :) - så derfor måtte kagen jo ud af huset! :P Mor ville tilfældigvis gerne have en kage med til sit linedance-hold, så det fik hun selvfølgelig! :) ..

Jeg havde hørt en fugl synge om, at flere fra danseholdet gerne ville se den lille baby i virkeligheden, som de ellers havde fået forevist på diverse billeder (mine forældre er stolte af mine evner - og viser gladeligt billeder til venner og bekendte; Og det varmer jo mit lille hjerte <3) - så hvad var mere passende, end at pynte med den lille baby :) Derudover ville jeg smadder gerne afprøve en opskrift på Royal Icing, så det fik jeg pyntet kanterne med (det er det gule)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..