mandag den 26. marts 2012

1000 besøgende

Så rundede bloggen 1000 besøgende - det er da meget godt klaret på den lille måned, den har eksisteret :) - Så jeg er simpelthen så glad! Tak fordi i kigger med derude - det gør det jo noget sjovere for mig, at dele mine opskifter herinde :) ..

I må meget gerne smide en kommentar herinde når i er forbi, hvis i har spørgsmål, gode råd, kritik eller et eller andet :) ..


Her til aften synes kæresten, at han ville en tur i køkkenet - og når han ligefrem selv har lyst, ja så skal jeg ikke forhindre ham :) Så aftenens menu stod på kærestenes hjemmelavede hotdogs :) Det var simpelthen liiige hvad jeg havde lyst til :)

Da det ikke var mig, der stod i køkkenet er der ingen billedserie i aften, men i skal da ikke snydes for et billede af det færdige resultat :)



Men i morgen indtager jeg igen køkkenet, og der skal vi have en lækker sommerlig (forårslig) kyllingesalat, med grønne asparges, solsikkekerner, ærter etc.

Det er også i morgen, jeg skal kaste mig ud i at lave en snickersmousse til kærestens fødselsdagskage - han har nemlig fødselsdag på onsdag :)

Ha' en dejlig aften!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..