torsdag den 20. marts 2014

Inspiration til aftensmad #6

Jeg er kommet til skade med mine pegefinger... Ja, de af jer der kender mig ved, at jeg er utroligt klodset (sådan virkelig klodset) :) Denne gang har jeg revet pegefingeren ud af led...Nå ja, og i desperation selv sat den på plads igen, man er vel en badass! :P Det gjorde PISSE ondt (ja undskyld mit franske), så jeg vendte lige min tilstand med akuttelefonen, og jeg er tilsyneladende uden for livsfare :D Skulle dog forvente at være øm nogle dage, og det skal jeg da også lige love for, at den er!  Men det er der måske ikke noget at sige til, som den stakkels finger blev revet og flået i :D Manden, som ellers plejer at være min redning er sent hjemme disse dage, og derfor bliver det til noget let men lækkert aftensmad.. I aften salat og en god bøf m. hvidløgssmør :) Og hvad skal man med sovs/sauce, når man kan få hvidløgssmør?? Ja, jeg spørger bare - det er virkelig undervurderet! :)



Ha' en dejlig dag!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..