mandag den 28. maj 2012

Anmeldelse: Restaurant Indian Flavour


Som i måske ved, er vi et par med en gentagen trang til indisk mad - og derfor har vi da også en yndlings indisk restaurant; nemlig 'Indian Flavour'.

Når vi spiser på Indian Flavour bestiller vi faktisk Take Away - det er bare så hyggeligt med en god film og en omgang indisk mad :) .. Hihi.. Men de skulle eftersigende også have en fantastisk buffet.


Personalet er altid smadder høflige og imødekommende hos Indian Flavour, og maden er simpelthen fantastisk! :) .. Indisk mad er aldrig billigt, og som hos de fleste indiske restauranter koster en ret hos Indian Flavour derfor også som minimum 119,- men så får man altså også et lækkert stykke brød med til retten..

Jeg har for det meste fået Butter Chicken, og kæresten har spist Chicken Tikka Masala et hav af gange, men i aften ville vi begge prøve noget nyt.

Jeg fik en omgang 'Chicken Shahi Korma', som er krydret kylling med karry og mandler i en sauce af safran. Det smagte simpelthen SÅ lækkert, og er måske noget af det mest velsmagende jeg LÆÆÆÆNGE har fået. Nøj hvor var det godt - jeg nærmest slikkede tallerknen ren :P .. Dertil fik jeg et Naan brød med hvidløg - og dét var også godt(!) .. Der var ikke tvivl om, at det var et hvidløgsbrød.. Hele hytten duftede af hvidløg, hvilket jo aldrig er skidt for sådan en hvidløgs-elsker som mig :) .. Når det så er sagt, så var det perfekt krydret og altså ikke så voldsomt i smagen som det duftede :) ..


Kæresten fik 'Kawa Chicken' som er Kyllingebryst tilberedt med løg, tomater, peberfrugt, hvidløg og frisk grøn chili. Jeg smagte det ikke - men det skulle efter sigende også være rigtig lækkert! :) .. Men han hoppede og dansede da ikke af vellyst, som jeg gjorde af min ret :) .. Kæresten fik, vanen tro, også en omgang Papadums med mynte raita - og dém ELSKER han simpelthen bare! Jeg er også tosset med papadums, men hos Indian Flavour kommer de kommen i - og hvis der er noget, jeg ikke han fordrage, så er det altså kommen - så dem holder jeg mig fra :) .. 

Meeen, som altid var det fantastisk hos Indian Flavour, og de får mine bedste anbefalinger! :) .. Prøv det - det smager sgu' godt! :)

Beliggenhed:
Indian Flavour
Jyllingevej 42, 2720 Vanløse.

Stjerner:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..