mandag den 21. maj 2012

Stilhed på bloggen

Kære skønne skønne læsere..

Nogle af jer undre jer måske over, at der er lidt stille herinde i øjeblikket - det er bestemt ikke fordi, at interessen for bloggen er dalet, jeg er simpelthen bare så syg så syg, at jeg ikke orker at lave mad. Faktisk orker jeg dårligt andet end at ligge under min dyne. I dag skulle jeg have gået Lady Walk med min søster og mor, men - det bliver der ikke noget af :( .. Smadder øv!

Kosten består ikke rigtig af andet en flydende ting - yoghurt, færdiglavet suppe m.v. ! MEN fortvivl ej (:P) .. Jeg har planlagt at komme stærkt igen! Jeg har besluttet, at jeg bestemt ikke gider være syg mere nu, - og hey det må da virke! :) .. Så snart jeg er på benene igen, vil i ikke være i tvivl :) ..

I mellemtiden kan jeg glæde mig over, at bloggen er nået op på over 5000 besøgende siden marts (WAUW) - samt at der er omkring 100 (+/-) besøgende om dagen herinde! Det er jeg virkelig beæret over! :) .. Det er også flere og flere, som smider en kommentar på mine indlæg - og dét er altså dejligt! :) Det er jo lidt sjovere, når man også får noget respons den anden vej fra :) Så bliv endelig ved med det! :) ..

Det var alt min energi rækkede til for nu :)

Ha' det dejligt! Og NYD det gode vejr!!!! :)
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..