søndag den 11. november 2012

Ny Facebook-side

Kære læsere!

Først og fremmest - TAK fordi i læser med! Bloggen er nu nået langt over 50.000 besøgende siden den blev oprettet i marts, og det er jo HELT vildt!! :) .. Jeg skriver jo først og fremmest her på bloggen for min egen skyld, men det bliver jo kun sjovere, når man ved, at der er nogle, der læser med på den anden side af skærmen! :)

Jeg har fået flere henvendelser på det seneste med rosende ord, og er også blevet kontaktet og spurgt om, hvorvidt jeg kunne tænke mig at blive en del af et koncept, med video-optagelser af mine opskrifter! Jeg er meget beæret - men det bliver altså ikke i denne omgang. Det bliver for omfattende i mit lille køkken - og ikke mindst for tidskrævende i min pressede hverdag! - Og så kan jeg afsløre, at jeg både synger og nynner (og bander og svovler, når noget går galt), når jeg laver mad - det ville være synd, ikke mindst for jer, at få med på video :P

Jeg har også hørt fra flere, at det er svært at blive 'fast læser' fordi det kræver en google-konto, som alle jo ikke nødvendigvis har, og i samme moment er jeg blevet spurgt, om der ikke kunne gøres noget, der gjorde det lidt lettere at følge mig fast - det har jeg rodet bod på. Jeg kan ikke gøre så meget herinde, da det jo er google, der administrerer hele blogspot konceptet, men jeg har i stedet oprettet en Facebook-side, som man kan 'synes godt om', og på den måde få opskrifter direkte på sin startsside, hvis det er det, man ønsker :) FB-siden er selvfølgelig connected hertil, og det er således herfra bloggen, at jeg deler opskrifter på facebook.

Så kære læsere, hvis i skulle få lyst, så smut da gerne forbi den famøse side;




Ha' en dejlig aften!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..